ARABESQUE

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 335 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Arabesque. Meer weten? Ontdek meer

17 jun 2026 om 21:11 Bad order
31 mei 2026 om 12:53 Tagine kip was heel lekker, goed gekruid en lekker veel groentjes. Voor mij zou er best nog extra stukje kip bij mogen... misschien tip voor toekomst om dit te voorzien mits kleine bijbetaling desnoods. Alles goed ingepakt en er zit zelfs brood bij..
29 mei 2026 om 20:26 Mijn zoon vond zijn kapsalon Heerlijk. Ik had een schotel kebab besteld. Voor mij was het vlees te dik gesneden en net iets te zoutig. Ik zou het liever wat fijner willen. Zeker niet slecht…
19 mei 2026 om 23:49 De sito was zwart en heel hard gebaken
11 mei 2026 om 20:11 Keer op keer super lekker eten en super snel bezorgd!
20 apr 2026 om 21:00 Snel geleverd wel weer een foutje, tomaten ipv komkommer bij de salade